An inspirational case of transitioning from B2B to B2B2C
How do you go from delivering strictly technical info to your distributors (B2B) to increasing overall sales by helping your end customers (2C)?
Mai multe detaliiCustomer Experience
• Publicare și suport pentru toate dispozitivele si canalele
• Personalizarea conținutului astfel încât să fie relevant pentru audiență
• Căutare type ahead cu sugestii și filtrare a produselor
Eficiență Crescută
• Operați mai multe magazine B2B și B2C dintr-o singură platformă
• Multi language, monede, metode de plata si taxare
• Automatizare integrată de marketing prin e-mail
Optimizarea Proceselor
• Integrare ERP pentru date despre produs, facturare, verificare credit etc.
• Self-service pentru comenzi repetitive, retururi și istoricul comenzilor
• Prețuri și discounturi personalizate controlate de ERP
Simplificați comerțul electronic gestionând mai multe magazine cu branduri individuale sau produse asortate - dintr-o singură platformă. Susțineți comerțul B2B, B2C, comerțul B2A sau diferite scenarii de segmentare.
Urmăriți un video de 2 minute: Configurați mai multe magazine și cataloage de produse în Dynamicweb
Utilizați datele din ERP pentru a oferi servicii excelente și automate pentru clienți. Permiteți clienților dvs. să acceseze istoricul comenzilor, repetarea comenzilor, facturile, retururile, adresele de livrare sau facturare și multe altele.
Descărcați articolul: Explorați potențialul comerțului electronic B2B
Dynamicweb susține extinderea dvs. de comerț electronic cu limbi locale, valute, furnizori de plată, TVA și metode de expediere localizate.
Urmăriți un video de 2 minute: Configurați mai multe magazine și cataloage de produse în Dynamicweb
Functionalități standard pentru a le oferiți clienților carduri cadou, achiziții de abonamente, coduri promoționale, puncte de fidelitate și reduceri BOGO (cumpara unul primesti unul).
Urmăriți o demonstrație de 2 minute: Configurați coduri promoționale / reduceri în Dynamicweb
Reduceți abandonarea coșului prin notificari automate pentru clienții autentificați și solicitați e-mailuri pentru utilizatorii anonimi.
Descărcați articolul: Creșteți veniturile activând coșurile de cumpărături abandonate
Creșteți-vă vânzările și îmbunătățiți experiența clienților prin viteza și capacități îmbunătățite de căutare pe site - inclusiv sugestii bazate pe date, filtrare și funcții de vânzare transversală. Clienților tăi le va plăcea - și la fel și motoarele de căutare!
Descărcați articolul: 7 puncte pentru a crea cea mai bună experiență online pentru clienți
Măriți conversiile cu recomandări eficiente și relevante despre produse, campanii cu timp limitat, coduri promoționale personale (vouchere) sau prin reactivarea coșurilor de cumpărături abandonate.
Descarcă articolul: De ce ai nevoie de mai mult decât de un coș de cumpărături
Folosind același CMS, creați documente XML sau JSON pentru a actualiza cu ușurință cataloagele dumneavoastra din alte marketplace-uri, cum ar fi Amazon, Ebay, Wayfair, Jet, eMag și multe altele.
Descărcați articolul: Creșteți vânzările cu publicarea în mai multe canale
Combinați datele colectate din magazinul online cu cele din ERP pentru a construi un profil complex al clienților. Configurați o singura data si Dynamicweb poate gestiona campanii de email recurente care vă vor creste cu siguranta vanzarile.
Urmăriți o demonstrație de 2 minute: Segmentarea emailurilor în Dynamicweb
Conform studiilor, coșurile de cumpărături abandonate reprezintă oportunități de vânzare iar reactivarea lor poate îmbunătăți veniturile totale ale comerțului electronic cu până la 12%. Întrebarea este de ce sunt abandonate coșurile și mai important cum să le reactivezi?
How do you go from delivering strictly technical info to your distributors (B2B) to increasing overall sales by helping your end customers (2C)?
Mai multe detaliiThis week, we have been analyzing the comprehensive report from The Altimeter Group about how companies use digital transformation to revolutionize their customer
Mai multe detaliiIf you talk about optimizing your customer experience, you’re already a step ahead. With options that span from online self-service to mobile devices to social media to email to in-store experiences, it’s a dau...
Mai multe detaliiOur partner ArcherPoint knows NAV. Dynamicweb’s own eCommerce and online marketing solution integrates seamlessly with Dynamics NAV and other ERPs, but what about implementation of NAV itself? What does it ta...
Mai multe detalii