
Comerț electronic pentru soluții cloud D365 Operations (AX)
Cu Dynamicweb și Microsoft Dynamics 365 pentru Financiar și Operații, puteți oferi experiențe de cumpărare consistente pe diferite canale și pentru diferite dispozitive! Soluția noastră de e-commerce pentru D365 Operations este pregătită pentru întreprinderi și se poate scala la implementări mari de comerț electronic atât pentru portaluri B2B, B2C, cât și pentru soluții de autoservire pentru clienți.

Capabilități cheie Dynamics 365 pentru Finanțe și Operațiuni

Experiența clienților
• Serviciu de autoservire 24/7 în timp real pe toate canalele online
• Cataloage, prețuri și condiții specifice clienților
• Personalizare bazată pe date pentru îmbunătățirea vânzărilor încrucișate și personalizate

Optimizarea proceselor de afaceri
• Integrare în Dynamics 365 (AX) cloud sau pe premisă
• Autoservire pentru reordonare, returnări și istoricul comenzilor
• Afișare prețuri și reduceri specifice pentru clienți de la 365

Căi de creștere
• Operați mai multe magazine B2B și B2C dintr-o singură platformă
• Limbi multiple, valută, plăți și taxe
• Creșterea veniturilor prin vânzarea încrucișată și vânzarea
Comerț electronic la cheie pentru D365 F&O
Urmăriți această prezentare de 2 minute
Începeți să vindeți și să vă întrețineți clienții online cu o soluție de comerț la cheie B2B / B2C, concepută pentru a fi integrată cu funcțiile Dynamics 365 Finance and Operations.


Mai mult decât un conector. Mai mult decât un coș de cumpărături.
Dynamicweb oferă comerț electronic pentru Dynamics 365 cu o platformă robustă care acceptă vânzări globale, B2B și B2C, segmentare, notificări de coș de cumpărături abandonat și personalizare de conținut.
Descărcați articolul: 7 metode pentru a crea cea mai bună experiență online pentru clienți

Integrare flexibilă și scalabilă
Conexiunea Dynamicweb la Dynamics 365 permite flexibilitate în timp ce susține performanța Dynamics 365. Clienții site-ului dvs. web vor avea acces în timp real la inventar, comenzi istorice și gestionarea contului în timp ce personalul biroului dvs. va putea accesa Dynamics 365 fără întârzieri.



Fără cod extern
Conexiunea noastră la Dynamics 365 vă asigură că nu este adăugat un cod terț suplimentar la soluția dvs. Datorită amprentei noastre reduse, putem oferi acces bidirecțional la Dynamics 365 cu conectivitate în mod live și batch.
Urmăriți o demonstrație de 2 minute: Dynamicweb Integration Framework

Integrați-vă comerțul electronic cu D365 Finance and Operations (AX)
Obțineți eficiență operațională și creșteți veniturile integrând operațiunile dvs. de comerț electronic și D365. Acest material acoperă atât scenarii de rentabilitate (ROI), cât și tipul de integrare care este cel mai potrivit pentru diferite scenarii.


Îmbogățiți datele ERP mai bine ca oricând
Cu PIM-ul Dynamicweb, puteți acum să îmbogățiți cu ușurință datele produsului în mai multe limbi și cu mai multe tipuri de media și cu cât mai multe câmpuri de produse aveți nevoie. Furnizați acest conținut îmbunătățit oamenilor de vânzări, dealerilor și clienților în moduri dorite.
Urmăriți o demonstrație de 2 minute: beneficiați de PIM și comerțul electronic în Dynamicweb

Utilizați eficient datele Dynamics 365
Cu Dynamicweb, echipa dvs. de marketing poate segmenta clienții prin combinarea informațiilor despre clienți din ERP (produse achiziționate, date ale comenzii, informații de contact) și din comportamentul la fața locului (pagini și produse vizualizate, favorizate, ore vizitare) pentru a crea o listă extrem de particularizată. Acești clienți pot fi accesați prin campanii de e-mail automate, funcționalitate integrată în Dynamicweb.
Urmăriți o demonstrație de 2 minute: Segmentare prin e-mail în Dynamicweb


Vreți să primiți mai multe informații?
Aveți întrebări sau doriți un demo personalizat?
Va puteți înscrie la evenimente Dynamicweb sau webinare.
Inspirați-vă - descărcați studii de caz, urmăriți webinare etc.


Self Service în timp real
Dacă autoservirea este un serviciu pentru clienții dvs., atunci platforma Dynamicweb vă sprijină clienții în timp ce vă eficientizați operațiunea. Integrarea noastră în timp real înseamnă că clienții dvs. vor fi capabili să se servească 24/7. Aceștia pot realiza tranzacții, plasa în mod inteligent solicitări RMA, pot vedea istoricul de comenzi, re-comanda pe baza comenzilor din din trecut și pot plăti facturile online.
Descărcați materialul: 7 căi pentru a crea cea mai bună experiență de client online posibilă