Comerț electronic pentru Dynamics Business Central (NAV)

Cu Dynamicweb și Microsoft D365 Business Central, puteți oferi experiențe de cumpărături consistente pe diferite canale și pentru diferite dispozitive. Soluția noastră de comerț electronic D365 Business Central este pregătită pentru întreprinderi și se poate scala la implementări mari de comerț electronic, atât pentru portalurile B2B, B2C, cât și pentru autoservirea clienților.

Capabilități cheie Dynamics 365 Business Central

Customer Experience

Experiența clientului

• Serviciu de autoservire 24/7, în timp real, pe toate canalele online

• Cataloage, prețuri și condiții specifice clienților

• Personalizare bazată pe date pentru îmbunătățirea vânzărilor încrucișate și direcționate

Business Process Optimization

Optimizarea proceselor de afaceri

• Integrare în D365 Business Central cloud sau local

• Autoservire pentru reordonare, returnări și istoricul comenzilor

• Afișare prețuri și reduceri specifice pentru clienți de la 365

Growth Drivers

Căi de creștere

• Operați mai multe magazine B2B și B2C dintr-o singură platformă

• Limbi multiple, valută, plăți și taxe

• Creșterea veniturilor prin vânzare încrucișată și direcționată

Comerț electronic la cheie pentru Business Central

 

Urmăriți această prezentare de 2 minute​

Începeți să vindeți și să vă întrețineți clienții online cu o soluție de comerț la cheie B2B / B2C, concepută pentru a fi integrată cu Microsoft Dynamics D365 Business Central.

Image

Mai mult decât un conector. Mai mult decât un coș de cumpărături.

Dynamicweb aduce comerț electronic la Dynamics 365 Business Central cu o platformă robustă care acceptă vânzarea globală, B2B și B2C, segmentarea, memento-urile de coș abandonate și personalizarea conținutului. 

Descărcați materialul: 7 metode pentru a crea cea mai bună experiență de client online posibilă

Integrare flexibilă și scalabilă

Conexiunea Dynamicweb la Dynamics 365 Business Central permite flexibilitate în timp ce susține performanța. Clienții site-ului dvs. web vor avea acces în timp real la inventar, comenzi istorice și gestionarea contului în timp ce personalul biroului dvs. va accesa Dynamics 365 Business Central fără întârzieri..

Descărcați materialul: câștigați eficiență operațională prin integrarea sistemului de comerț electronic și sistemul ERP

Image
Image

Fără cod extern

Conexiunea noastră la Dynamics 365 Business Central vă asigură că nu este adăugat un cod suplimentar la soluția dvs. Datorită amprentei noastre ușoare, putem oferi acces bidirecțional la Dynamics 365 Business Central cu conectivitate live și mod batch. 

Urmăriți o demonstrație de 2 minute: modul în care este gestionată integrarea în Dynamicweb

Integrați comerțul electronic cu D365 Business Central

Obțineți eficiență operațională și creșteți venituri integrând comerțul dvs. electronic și D365 Business Central. Aceast material informativ acoperă atât scenarii de rentabilitate (ROI), cât și tipul de integrare cel mai potrivit pentru diferite scenarii.

Utilizați mai eficient datele din Dynamics 365 Business Central

Cu Dynamicweb, echipa dvs. de marketing poate segmenta clienții prin combinarea informațiilor despre clienți ERP (produse achiziționate, date ale comenzii, informații de contact) și comportament pe site (pagini și produse vizualizate, favorizate, vizitați timestamps) pentru a crea o listă extrem de focusată. Acestor clienți le pot fi trimise e-mailuri în mod automat, utilizând funcționalitatea integrată a Dynamicweb.

Urmăriți o demonstrație de 2 minute: Segmentare prin e-mail în Dynamicweb

Image
Image

Îmbogățiți datele ERP mai bine ca oricând

Cu PIM-ul Dynamicweb, puteți acum să îmbogățiți cu ușurință datele produsului în mai multe limbi și cu mai multe tipuri de media, cu oricâte câmpuri de produse aveți nevoie. Livrați acest conținut îmbunătățit oamenilor de vânzări, dealerilor și clienților în moduri de nemaginat înainte.

Urmăriți o demonstrație de 2 minute: Beneficiați de PIM și comerțul electronic în Dynamicweb

Self Service în timp real

Dacă autoservirea este un serviciu pentru clienții dvs., atunci platforma Dynamicweb vă sprijină clienții, eficientizându-vă în același timp operațiunea. Integrarea noastră în timp real înseamnă că clienții dvs. vor fi capabili să se servească singuri 24/7. Ei vor putea tranzacționa, plasa în mod inteligent cererile RMA, vedea comenzi istorice, recomanda din trecut și plăti facturile online. 

Descărcați materialul informativ: 7 condiții pentru a crea cea mai bună experiență de client online posibilă

Image

Vreți să primiți mai multe informații?


Aveți întrebări sau doriți un demo personalizat?


Va puteți înscrie la evenimente Dynamicweb sau webinare. 


Inspirați-vă - descărcați studii de caz, urmăriți webinare etc.